Prekių grąžinimo sąlygos

  • Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

    Kokybiškų prekių grąžinimas

    Kokybiškų prekių grąžinimo ir keitimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo arba pristatymo jam dienos (terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatoma paskutinė užsakymo siunta, jei užsakymas buvo siunčiamas keliomis siuntomis), o nekokybiškų – per garantinį terminą, informuodamas apie tai Pardavėją. Pardavėjas informuojamas elektroniniu paštu info@bestfor.lt pirkėjui užpildžius žemiau pateiktą formą, kurioje nurodomas:

    • vardas, pavardė;
    • telefono numeris;
    • el. pašto adresas.

    Formos pranešimo skiltyje nurodoma:

    • užsakymo numeris;
    • aiškus pirkėjo prašymas (reikalavimas);
    • grąžinamų prekių pavadinimas bei kiekis;
    • atsiskaitomoji banko sąskaita iš kurios buvo atliktas mokėjimas už prekes.

    Grąžinama kokybiška prekė turi būti:

    • originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    • nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
    • tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta iš Pardavėjo.

    Pateikęs užpildytą formą, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo pateikimo išsiųsti / grąžinti prekę Pardavėjui.


    Siunčiant grąžinamas prekes Pirkėjui būtina įdėti prekės įsigijimo dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą) ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu arba atsiųsti naudojantis kurjerio/paštomato paslaugomis.


    Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis Pirkimo taisyklių 3.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.


    Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas kokybiškas prekes sumokėti pinigai, neįskaitant pristatymo mokesčio, Pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į Prekių Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas kai Pardavėjas gauna Pirkėjo grąžinamą prekę.


    Pinigai už atsisakytas kokybiškas prekes grąžinami tik tuo atveju, jei prekė atitinka grąžinamai kokybiškai prekei keliamus reikalavimus nurodytus Pirkimo taisyklių 10.3 punkte.


    Prašome užpildyti grąžinimo formą (grąžinama kokybiška prekė)
      

         


    Netinkamos kokybės ar nepilnos komplektacijos prekių grąžinimas


    Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją/skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali raštu elektroniniu paštu info@bestfor.lt

    Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

    • vardas, pavardė;
    • telefono numeris;
    • el. pašto adresas;
    • užsakymo numeris bei įsigijimo dokumento (PVM sąskaitos faktūros) kopija;
    • grąžinamų prekių pavadinimas bei kiekis;
    • aiškus pirkėjo prašymas (reikalavimas), nurodantis priežastį, dėl kurios įsigyta prekė Pirkėjo netenkina;
    • Prekės nuotrauka, brokuotos vietos nuotrauka (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauka;
    • atsiskaitomoji banko sąskaita iš kurios buvo atliktas mokėjimas už prekes.

    Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

    •  netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybės preke;
    • proporcingai sumažinti prekės kainą;
    • nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

    Atsakymas į Pirkėjo skundą pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pardavėjui patvirtinus pretenziją Pirkėjas grąžinamas prekes gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu arba atsiųsti naudojantis kurjerio/paštomato paslaugomis.


    Siunčiant grąžinamas prekes Pirkėjui būtina įdėti prekės įsigijimo dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą) ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).


    Grąžindamas nekokybišką prekę, Pirkėjas neprivalo pateikti originalios prekės pakuotės, taip pat netaikomi prekinės išvaizdos reikalavimai.


    Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.

    Pirkėjui nutraukus sutartį dėl prekės netinkamos kokybės už prekę sumokėta kaina, įskaitant pristatymo išlaidas, Pirkėjui grąžinama bankiniu pavedimu į Prekių Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas kai Pardavėjas gauna Pirkėjo grąžinamą prekę. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
      

    Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Pirkimo tasyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.


    Prekes prašome grąžinti adresu:


    UAB "IRPETA", Vaškių g. 50, Mickai, Klaipėdos r., LT-96361